فعاليت هاي آستان حضرت معصومه(س) در مازندران/ از پرچم گرداني پرچم بارگاه کريمه اهل بيت تا برگزاري جشن دختران در دهه کرامت

فعالیت های آستان حضرت معصومه(س) در مازندران/ از پرچم گردانی پرچم بارگاه کریمه اهل بیت تا برگزاری جشن دختران در دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
رمضاني از تدارک برنامه هاي متننوع آستان حضرت معصومه(س) در مازندران از پرچم گرداني پرچم بارگاه کريمه اهل بيت تا برگزاري جشن دختران در دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: الگو قرار دادن آن بانوي نمونه براي تمام سنين به ويژه آينده سازان جامعه از اهداف برنامه هاي اين آستان محسوب مي شود.

«عمار رمضانی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: مرکز آستان حضرت معصومه(س) درمازندران از (28 اردیبهشت) برنامه های خویش را به مناسبت دهه کرامت آغاز کرد که تا (2 خرداد) ادامه دارد و از ساعت 23-7 در مکان های مختلف، این برنامه ها اجرایی می شود. 

 

نماینده و رابط خادمان آستان  مقدس حضرت معصومه(س) در مرکز وشرق مازندران بیان کرد: پرچم گردانی پرچم بارگاه کریمه اهل بیت به مکان های مختلف و پخش نمک و نبات تبرکی بارگاه آن حضرت از جمله فعالیت های دیگر آستان حضرت معصومه(س) در دیار علویان به شمار می آیند.

 

وی ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برپایی زیارت عاشورا و تشریح برنامه ها از صدا و سیمای مرکز تبرستان از برنامه های دیگر آستان حضرت معصومه(س) در استان مازندران در دهه کرامت سال جاری هستند.

 

رمضانی گفت: امروز شنبه (30 اردیبهشت) با پرچم گردانی پرچم بارگاه کریمه اهل بیت به بخش اطفال بیمارستان ولیعصر(عج) قائمشهر و امشب (30 اردیبهشت) برپایی جشن دختران در دانشگاه کشاورزی ساری از فعالیت های دیگر آستان حضرت معصومه(س) در استان مازندران جهت انس بیشتر و الگو قرار دادن آن بانوی نمونه برای آینده سازان جامعه با مقام والای دختر حضرت امام موسی کاظم (ع) و خواهر فداکار حضرت امام رضا(ع) محسوب می شوند. 

 

وی تصریح کرد: آستان حضرت معصومه(س) در استان مازندران تمام برنامه های دهه کرامت را برای طنین اندازشدن رایحه خوش نام وعطر و بوی نام آن حضرت و ترویج معارف مربوط به کریمه اهل بیت برای نهادینه شدن بیشتر ارزش هایی نظیر فداکاری و شجاعت برای بقای دین اسلام بکار می گیرد.