اجرای پویش مردمی « همه خادم الرضائیم» در دهه کرامت

اجرای پویش مردمی « همه خادم الرضائیم» در دهه کرامت

تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
امامیان گفت: بمناسبت دهه کرامت پویش مردمی « همه خادم الرضائیم» در کرمانشاه اجرا می شود.

جعفر امامیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجرای پویش مردمی «همه خادم الرضائیم» ، گفت: به مناسبت دهه کرامت این پویش از ۳۱ اردیبهشت لغایت ۱۰ خرداد ماه جاری همراه با اهدای ۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه و ۱۴ عدد کارت ۳میلیون ریالی در سارسر استان برگزار می شود.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: با این پویش، امکان مشارکت همه مردم  در هر نقطه از ایران و جهان فراهم شده و دلدادگان امام رضا(ع) می‌توانند با ارائه هر خدمتی که در توان دارند، نام خود را در فهرست خادمان امام و عزاداران واقعی ایشان ثبت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد:پویش همه خادم الرضا هستیم با اجرای هشت کار خداپسندانه به نیت امام هشتم که توسط مردم بخصوص جوانان انجام می‌شود از دیگر برنامه‌های ما در این دهه مبارک خواهد بود همچنین جشن عقد زوجین جوانان تحت عنوان با اجازه امام رضا بله را از دیگر برنامه ها است که به هشت نو عروس هشت جهیزیه اهدا خواهد شد.

 

امامیان با اشاره به  محورها این پویش،اظهار کرد: نوزادان و کودکان زیر ۱۰ سال با نام های رضا و معصومه ، ارسال عکس و فیلم از جشن های خانگی و خدمت رسانی به مردم با نیابت از امام مهربانی ها از محورهای پویش مردمی «همه خاد الرضائیم»است.

پایان پیام/ 712