جشن بزرگ «دختران ایران» درشهرستان ارومیه برگزار می شود

جشن بزرگ «دختران ایران» درشهرستان ارومیه برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
رضایی گفت: به مناسبت ميلاد با سعادت کريمه اهل بيت (ع) وروز دختر، جشن بزرگ «دختران ايران » با همکاری ستاد مردمي دهه کرامت و نهاد های فرهنگی برگزار می‌شود.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ميلاد با سعادت کريمه اهل بيت (ع) وروز دختر، جشن بزرگ «دختران ايران » با همکاری ستاد مردمي دهه کرامت و نهاد های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: تجلیل از دختران فعال و شاخص در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری ، برپایی غرفه های فرهنگی، اجرای برنامه های مفرح و سرود، سخنرانی و مولودی و اجرای مسابقه از جمله برنامه هایی است که در این جشن برگزار خواهد شد.

رضایی گفت: برای این مراسم 190 گروه سرود در حوزه مساجد،  پایگاه های فرهنگی و هنری و پایگاه ها در سطح استان رقابت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی تصریح کرد:  جشن 2 هزار نفری دختران با حضور خادمین امام رضا (ع)  برگزار شده که سرود ویژه روز دختر نیز رونمایی خواهد شد. و مقرر شده است که این سرود در سال تحصیلی جدید در مدارس خوانده شود.

وی ادامه داد: در سطح استان آذربایجان غربی هزارو ۴۰۰ کانون فرهنگی  هنری مساجد فعالیت می کنند که جشن های متعددی با محوریت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار می شود.

گفتنی است؛ این مراسم ساعت 17:30 تا 20 روز یک شنبه 31 اردیبهشت ماه محل پارک گللر باغی ارومیه ویژه عموم دختران و مادران برگزار می شود.

پایان پیام/ 566