بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عنبرآباد به استقبال دهه کرامت می روند

بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عنبرآباد به استقبال دهه کرامت می روند

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
محبوبه جبالبارزی با اشاره به برنامه های دهه کرامت، گفت: فردا بعدازظهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، جشن روز دختر برگزار می‌شود.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های دهه کرامت، گفت: فردا بعدازظهر به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، جشن روز دختر برگزار می‌شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع همچون مولودی خوانی، تجلیل از دختران، سخنرانی درباره فضائل و کرامات حضرت معصومه (س) است.
وی بیان کرد: در کنار برپایی جشن ایستگاه صلواتی بچه های مسجد نیز راه اندازی می شود تا با توزیع شربت و شیرینی در این عید فرخنده کام مردم را شیرین کند.
جبالبارزی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت، کمک مومنانه به بانوان بی بضاعت و سرپرست خانواده ساکن محله مسجد است که این کمک ها شامل اقلام غذایی می باشد.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همچنین طرح آقا حساب کرد در دهه کرامت اجرا می شود و در این طرح بخشی از قرض خانواده های نیازمند به مغازه های مواد غذایی پرداخت می شود.
وی ابراز کرد: دیدار با دختران فاطمی دختران عفیف و محجبه و تجلیل از آنها یکی دیگر از برنامه های این دهه است.
جبالبارزی همزمان با میلاد امام رضا (ع) نیز جشن باشکوه ضامن آهو همراه با ایستگاه صلواتی را برگزار خواهیم کرد و با حضور در گلزار شهدا یکبار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت خواهیم کرد.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: اجرای ویژه برنامه چهارشنبه های امام رضایی همراه با سخنرانی و مولودی و همچنین اجرای اطعام کریمانه از سایر برنامه های دهه کرامت است.

پایان پیام/ 586