استفاده از ظرفیت موسسات قرآنی در برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان

استفاده از ظرفیت موسسات قرآنی در برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده گفت: یکی از رویکردهای ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در اجرای مسابقات قرآنی مدها متان استفاده از ظرفیت موسسات قرآنی است.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تمدید شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی مدها متان امسال از ۱ اردیبهشت ماه آغاز شد که همزمان با پایان اردیبهشت ماه این مهلت نیز پایان می یافت که بنا بر اعلام ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور این مهلت تا ۳۰ تیرماه تمدید شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: یکی از رویکردهای این ستاد در اجرای مسابقات قرآنی مدها متان استفاده از ظرفیت موسسات قرآنی است.
وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر این که قرآن آموزان این موسسات به عضویت کانون های مساجد در می آیند مربیان موسسات قرآنی در برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان به صورت حضوری با ما همکاری می کنند.
خوبی زاده اظهار کرد: تاکنون مدرسه قرآنی فرشتگان شهرستان عنبرآباد و محمد رسول الله (ص) جیرفت با ما همکاری داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: ۳۵ نفر از قرآن آموزان مدرسه فرشتگان در کانون های فرهنگی هنری نورالرضا (ع) و کانون امام صادق (ع) عنبرآباد عضو شده و در رشته های قرائت نماز، مفاهیم، حفظ جزء ۳۰ و قرائت تحقیق مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کردند.
وی عنوان کرد: امیدواریم امسال شاهد حضور چشمگیر اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان در مسابقات قرآنی مدها متان باشیم و بچه های مسجد بتوانند حائز کسب رتبه های برتر این دوره از مسابقات قرآنی شوند.

پایان پیام/ 586