«دردآشنا»؛ پیشکش بچه‌های کانون شهید فخری‌زاده به محضر حضرت معصومه(س)

«دردآشنا»؛ پیشکش بچه‌های کانون شهید فخری‌زاده به محضر حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
نماهنگ «دردآشنا» جدیدترین اثر کانون فرهنگی هنری شهید فخری‌زاده لنگرود به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، نماهنگ «دردآشنا» به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به عنوان جدیدترین کار گروه سرود سلیمانی‌ها وابسته به کانون فرهنگی هنری «شهیدمحسن فخری‌زاده» شهرستان لنگرود رونمایی شد.

 

بنابر این گزارش، این نماهنگ روایت داستان پسر نوجوانی است که تک‌خوانی گروه سرود را بر عهده دارد و بشدت علاقمند به زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) و اجرای سرود در آستان مقدس ایشان است اما در روز سفر به دلیل بیماری مادر راهی بیمارستان می شود و ادامه ماجرا ... .

 

 

 

 

به گفته حجت الاسلام مجتبی ضابطی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید فخری‌زاده بخشی از این نماهنگ در شهرستان لنگرود و بخشی در استان قم و آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) ضبط شده است.

 

وی درباره روند تولید نماهنگ «دردآشنا» بیان کرد: کار را از نیمه فروردین ماه کلید زدیم و تولید اثر حدود ۴۰ روز طول کشید، و با توجه به ظرفیتی که محتوا و سوژه داشت در میانه راه سرود و را با فیلم کوتاه درآمیختیم.

 

ضابطی ادامه داد: نماهنگ دردآشنا امروز (یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه) همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) رونمایی و از شبکه استانی گیلان و شبکه های سراسری افق و باران پخش می شود.

 

گفتنی است، گروه سرود سلیمانی ها نزدیک به دو سال است که تشکیل شده اما در همین مدت و با همکاری نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی موفق به تولید آثار ماندگار و کسب رتبه در جشنواره ها شده است که این مهم علاقمندی بچه های مسجد به کار فرهنگی هنری اثرگذار را بیش از پیش آشکار می سازد.

 

 

 

 

پایان پیام/ 9