تقدیر استاندار کرمانشاه از موکب کانون های مساجد در اربعین حسینی

تقدیر استاندار کرمانشاه از موکب کانون های مساجد در اربعین حسینی

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از خدمات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «حجت الاسلام افشین کلات پور» در همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی که از سوی استانداری کرمانشاه و ستاد بازسازی عتبات عالیات در سالن شهدای دولت برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت.

 

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اهداء لوح سپاس و تندیس خادمان حسینی اربعین ۹۸،به حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه از خدمات ایشان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در برپایی موکب شهدای کرمانشاه(کتاب حسینی) در شهرستان قصرشیرین، قدردانی کرد.

 

متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است:

محرم و اربعین یادآور یک رسالت خونینی است که با گذشت بیش از چهارده قرن، هر ساله تازه تر و هر روز نو تر جلوه می کند؛ خونی که هنوز می جوشد و برای بشریت تا همیشه تاریخ، آگاهی بخش و درس آموز و سرمشق آزادگی و ایستادگی در راه حق و حقیقت بوده و خواهد بود.

 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز بر قله های عزت و اقتدار ایستاده و این پرچم پیام ها و رسالت های کربلای حسین(ع) است که از این نظام الهی و ملت سربلندش الگویی می سازد تا هر ساله آزادیخواهان و حقمداران دنیا با هر طریق و مسلک، هم نوا با محبان و شیعیان حضرت ثارلله(ع) در اربعین شهادتش قدم در راه گنگره بی بدیل و بی مانند اربعین بگذارند و باطل بودن نظام سلطه و استکبار را آشکارتر کند.

 

آفرین بر عزم های راسخ و قلوب پاکی که به هر طریق ممکن فراهم می کنید این راه روشن را برای سالکان کوی نیکنامی در پرتو آموزه های کربلا وجود شما برادر ارزشمند را سپاس که امسال چون هر سال خادم زائران حرم حسین بن علی(ع) بودید و هم مردم ولایتمدار کرمانشاه(سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی) را در تحقق آرزوی دیرینه خود بخاطر بازگشایی مرز خسروی یاریگر بودید. بدون شک اجر و مزد مساعی ماندگارتان نزد خداوند متعال و آقا اباعبدالله الحسین(ع) محفوظ خواهد بود. روزگار سربلندیتان تحت زعامت روشنگرانه رهبر معظم انقلاب مستدام باد.

 

هوشنگ بازوند

استاندار کرمانشاه و رئیس ستاد اربعین حسینی استان

 

 

پایان پیام/ 81