اعلام بسته پیشنهادی ویژه برنامه های دهه کرامت مساجد جنوب کرمان

اعلام بسته پیشنهادی ویژه برنامه های دهه کرامت مساجد جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
مجید خوبی زاده از اعلام بسته پیشنهادی برنامه های ویژه دهه کرامت مساجد جنوب کرمان خبر داد و گفت: ویژه برنامه هایی تحت این عنوان جهت برگزاری در مساجد سطح منطقه به کانون های فرهنگی هنری ابلاغ شد تا با استفاده از ظرفیت های موجود آنها را عملیاتی کنند

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اعلام بسته پیشنهادی برنامه های ویژه دهه کرامت مساجد جنوب کرمان خبر داد و گفت: ویژه برنامه هایی تحت این عنوان جهت برگزاری در مساجد سطح منطقه به کانون های فرهنگی هنری ابلاغ شد تا با استفاده از ظرفیت های موجود آنها را عملیاتی کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این برنامه های پیشنهادی شامل برپایی جشن ویژه دختران است که به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) می تواند از سوی کانون های مساجد برگزار شود.
وی برپایی جشن های کرامت را یکی دیگر از این ویژه برنامه ها برشمرد و ابراز کرد: همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند در این دهه پویش « هر کانون یک خدمت کریمانه» را برگزار کنند.
خوبی زاده اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های پیشنهادی ویژه دهه کرامت، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در مساجد با هدف ترویج سیره رضوی است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه می توانند در این دهه مبارک مسابقات فرهنگی همچون مسابقات کتاب خوانی با رویکرد معرفی سبک زندگی و سیره رضوی را اجرا کنند.
وی برپایی ایستگاه های خدمت رسانی را از دیگر برنامه های پیشنهادی دهه کرامت عنوان کرد و افزود: علاوه بر کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند در راستای خدمت به محرومین منطقه اردوهای جهادی برگزار کنند.
خوبی زاده با اشاره به این که کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول دهه کرامت صلوات خاصه امام رضا (ع) را از مساجد پخش کنند، عنوان کرد: کانون های مساجد منطقه می توانند مسابقات نقاشی با موضوع دهه کرامت ویژه کودکان را در مساجد محلات برگزار کنند.

پایان پیام/ 586