بچه‌های مسجد «پرواز فرشته‌ها» را به مناسبت روز دختر تولید کردند

بچه‌های مسجد «پرواز فرشته‌ها» را به مناسبت روز دختر تولید کردند

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
نماهنگ «پرواز فرشته‌ها» به همت گروه سرود «مصباح‌الهدی» کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق ‌(ع) به مناسبت روز دختر تولید و منتشر شد.

«مریم خدیور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، از تولید نماهنگ جدید کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) لارستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد و بیان کرد: این نماهنگ با عنوان «پرواز فرشته‌ها» و با اجرای گروه «مصباح الهدی» تولید شده است.

 

سرپرست گروه سرود خواهران کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) ادامه داد: نماهنگ «پرواز فرشته ها» به کارگردانی «مصطفی صبوری» و تهیه کنندگی «فاطمة الزهرا عمرانی» تولید شده است؛ کار فیلمبرداری این اثر از ماه مبارک رمضان در شهرستان لارستان آغاز و در پایان اردیبهشت ماه و همزمان با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر منتشر شد و هم اکنون از رسانه ملی در حال پخش است.

 

وی تصریح کرد: گروه سرود مصباح الهدی، همواره در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی مبادرت به تولید آثار هنری متعددی متناسب با نیاز جامعه اسلامی کرده است و امیدواریم بتوانیم این مسیر را در راستای نشر معارف علوی با قوت بیشتر ادامه دهیم.

 

این فعال مسجدی با بیان اینکه فعالیت‌های هنری با محور موضوعات مذهبی جایگاه ویژه‌ای در ارتقای سطح فرهنگی جامعه دارند، افزود: با عنایت به این مساله مهم گروه سرود کانون فرهنگی هنری مصباح‌الهدی مبادرت به تهیه آثار مناسبتی از جمله نماهنگ «پرواز فرشته ها» کرده است تا از این رهگذر در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی گام بردارد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران امروز هستند، ابعادی نظیر ولایت‌مداری، عفت و حیا از مهمترین خصایص آن بانوی بزرگوار است که می‌تواند در قالب‌های مختلف هنری برای معرفی به نسل جوان به ویژه دختران دستمایه تولید آثار هنری قرار بگیرد.

پایان پیام/ 248