۲۸ کانون فرهنگی و هنری مسجد شهرستان ارسنجان در نشست توجیهی طرح ملی «فهما» شرکت کردند

۲۸ کانون فرهنگی و هنری مسجد شهرستان ارسنجان در نشست توجیهی طرح ملی «فهما» شرکت کردند

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸
نشست توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد ارسنجان در حسینیه «امام حسن مجتبی (ع)» این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران 28 کانون فرهنگی و هنری مساجد ارسنجان در حسینیه «امام حسن مجتبی (ع)» این شهرستان برگزار شد.

 

«مجتبی شعائری» در این نشست که امروز (چهارشنبه 27 آذر) با هماهنگی رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان ارسنجان برگزار شده بود، ضمن تشریح اهداف برگزاری این طرح در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود و مورد ارزیابی قرار می گیرد و همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های انجام شده در سامانه می تواند جایگاه استان فارس را ارتقا بخشد.

 

رابط استانی شهرستان ارسنجان در طرح «فهما» اظهارداشت: با همکاری اصحاب کانون های مساجد استان فارس در طرح «فهما» به جایگاه خوبی برسد و بتوانیم بودجه خوبی را برای اجرای برنامه ها جذب کنیم.

 

در ادامه نشست چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» توسط «مصطفی دهقانی»، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس تشریح شد، بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور «ابراهیم جاویدی»، «کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان همراه بود، «مهدی اسکندری»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «کریم اهل بیت (ع)» مسجد «امام حسن مجتبی (ع)» ارسنجان به عنوان رابطان شهرستانی طرح به سئوالات حاضران پاسخ گفت.

 

 

پایان پیام/ 130