دورهمی با نشاط و کریمانه در مسجد محله با اجرای طرح مسجد محله کرامت

دورهمی با نشاط و کریمانه در مسجد محله با اجرای طرح مسجد محله کرامت

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲
اخوت از برگزاری دورهمی با نشاط و کریمانه شهروندان در مسجد محله با اجرای طرح مسجد محله کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس خبر داد.

محمدابراهیم اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، از برگزاری دورهمی با نشاط و کریمانه شهروندان در مسجد محله با اجرای طرح مسجد محله کرامت در کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس خبر داد و توسعه پیوندهای اجتماعی با محوریت مساجد و ایجاد انس بیش از پیش مردم با یکدیگر را از اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس در تشریح جزییات این طرح افزود: در اجرای این برنامه از همه مردم و اهالی محله دعوت شده تا با حضور خانوادگی در مسجد چند ساعتی را مهمان خانه خدا بوده و پس از نماز مغرب و عشاء با دورهمی مختصر، مهمان کرامت همدیگر باشند.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح در ایام دهه کرامت و مصادف با هشتم ذی قعده که به نام «مساجد امید آفرین؛ پایگاه انتظار و اتحاد» نامگذاری شده است، به اجرا در می آید، در اجرای این طرح هرفرد در حد بضاعت خود از سایرین پذیرایی می کند تا در یک دورهمی ساده و پر نشاط معنوی، خاطره خوشی از دهه کرامت را در مسجد تجربه کنند.

 

 اخوت اظهار کرد: این دورهمی، با محوریت بزرگان محله و روحانی مسجد، زمینه‌ ایجاد آشنایی بیش از پیش و تقویت پیوندهای اجتماعی میان اهالی محله را فراهم می کند.

پایان پیام/ 691