کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) میهمان کانون های مساجد کهگیلویه

کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) میهمان کانون های مساجد کهگیلویه

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۲
به همت کانون نور ولایت، کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) میهمان کانون های مساجد شهرستان کهگیلویه هستند.

«کریم لایقی اصل» ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: به همت کانون نور ولایت مسجد سادات دهدشت، کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) میهمان کانون های مساجد شهرستان کهگیلویه هستند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان با آغاز دهه کرامت، کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت(س) با پرچم متبرک و شعار «حضرت معصومه (س) بهترین دختر دنیا» در شهر دهدشت حضور یافتند.

 

وی با اشاره به اینکه این کاروان به مدت سه شب میهمان مردم شهرستان خواهند بود، ادامه داد: بعد از این مدت، کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت (س) با حضور در شهر یاسوج، میهمان مردم شهرستان بویراحمد خواهند بود.

 

لایقی اصل یادآور شد: خدام و حاملان پرچم سبز و مطهر بارگاه حضرت معصومه(س) در قالب ویژه برنامه‌های کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور در منزل شهدا و بزرگان ضمن ادای احترام، عطر بارگاه ملکوتی و صفای زیارت مضجع شریف حضرت معصومه(س) را در منزل آنها جاری و ساری می کنند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کاروان روز پنج شنبه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهر یاسوج برنامه خواهند داشت.

پایان پیام/ 82