نداشتن زاويه طبقاتي با آحاد جامعه مدار حرکتي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است

نداشتن زاویه طبقاتی با آحاد جامعه مدار حرکتی کانون های فرهنگی هنری مساجد است

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام موسوي گفت: نيروهاي کانون فرهنگي هنري مسجد با همراه نيروهاي پايگاه بسيج فارغ از نگاه طبقاتي غني و فقير در کنار هم فعاليت دارند و محروميت زدايي يکي از شاخص هاي فعاليتي آنان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، « حجت الاسلام سیدسجاد موسوی» در خصوص اهمیت کار مسجدی در جریان محرومیت زدایی گفت: مسجد از آن جا که خاستگاه و پایه مبنایی اش براساس خدامحوری است، همواره مردمی اداره می شود و مردم هستند که از طبقات مختلف چراغ مسجد را روشن نگه می دارند. 

 

عضو دفتر آیت الله سیستانی در البرز و امام جماعت مسجد جامع حصارک کرج توضیح داد: نیروهای کانون فرهنگی هنری مسجد با همراه نیروهای پایگاه بسیج فارغ از نگاه طبقاتی غنی و فقیر در کنار هم فعالیت دارند و محرومیت زدایی یکی از شاخص های فعالیتی آنان است.

 

وی توضیح داد: نداشتن زاویه طبقاتی با آحاد جامعه مدار حرکتی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که این روزها ما شاهد فعالیت شبانه روز عزیزانی هستیم که با درک نیاز همنوعان خود سعی در پاسخگویی به مطالبات مردم در حد وسع خویش هستند.

 

امام جماعت مسجد جامع حصارک کرج افزود: توجه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به مسئله معیشت مردم و توجه به محرومان و نیازمندان یکی از جاذبه های فعالیت این عزیزان در نهاد مسجد است.