بازديد از کانون فرهنگي هنري عمارياسر مسجد حضرت امام حسن مجتبي (ع) قم

بازدید از کانون فرهنگی هنری عماریاسر مسجد حضرت امام حسن مجتبی (ع) قم

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲
کانون فرهنگي هنري عمارياسر مسجد حضرت امام حسن مجتبي (ع) قم از کانون هاي فعال و توانمند منطقه 6 قم با حضور نماينده ستاد استان مورد بازديد و ارزيابي قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم: با توجه به رسالت ذاتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای خدمات رسانی بهتر به کانون های مساجد استان قم، طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی آغاز شده است.

 

در این راستا شنبه ها و دوشنبه های هر هفته کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور کارشناسان ستاد استان مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرند.

در این راستا دوشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا کانون فرهنگي هنري عمارياسر مسجد حضرت امام حسن مجتبي (ع) قم که در منطقه کم برخوردار و محروم شهر قم قرار دارد، بازدید شد.

 

در این بازدید امام جماعت مسجد حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم،  مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد «محمدمهدی خدامرادی» و کادر نوجوان کانون حضور داشتند که ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون، به بررسی مسائل و مشکلات اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری در این مسجد پرداختند.


تشریح فعالیت های اوقات فراغت، دریافت گزارش عملکرد کادر نوجوان کانون و بررسی ظرفیت های مسجد و محله از دیگر بخش های این بازدید بود.
 

برگزاری برنامه هسته های تربیت محور، حضور مربیان و کادر کانون در دبیرستان های منطقه برای کار فرهنگی و جذب نوجوانان به مسجد، هیئت نوجوان، کلاس های علمی، هنری و مهارتی و برنامه های تفریحی از شاحص ترین فعالیت های این کانون می باشد.

در این برنامه از بخش های مختلف مسجد، کانون فرهنگی هنری و کتابخانه کانون بازدید شد.

لازم به ذکر است؛ طرح بازدید دوره ای از فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شهری و روستایی استان قم از 18 اردیبهشت ماه 1402 آغاز شده و تا پایان شهریورماه و خاتمه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه دارد.