با آوردن این پرچم در مارگون، دلها را متحول کردید

با آوردن این پرچم در مارگون، دلها را متحول کردید

تاریخ انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۲
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون از حضور خدام حامل پرچم حضرت معصومه (س) تقدیر و تشکر کرد و گفت: با آوردن این پرچم در مارگون، دلها را متحول کردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد کاروان خدام حامل پرچم حرم کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها پس از حضور در بین مردم روستای امامزاده بی بی خاتونین (س) سقاوه شهرستان مارگون به عنوان «قدمگاه رضوی» با حجت الاسلام والمسلمین رحم الله خواجه پور، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون دیدار و گفت و گو کردند.

 

امام جمعه شهرستان مارگون در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: دو روز قبل میزبان خادمین و حاملین حرم مطهر رضوی در شهرستان مارگون بودیم و امروز نیز خداوند توفیق به مردم شهرستان مارگون و حقیر داده که در خدمت حاملین و خادمین پرچم حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین «رحم الله خواجه پور» افزود: در آستانه دهه کرامت خدا را شاکر هستیم در منطقه زیلایی خادمان حضرت امام رضا (ع) حضور پیدا کردند و در سنوات گذشته در همین مرکز مردم حضور و استقبال خوبی از خادمین و حاملین این پرچم داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه این شهرستان امسال برای نخستین بار میزبان پرچم حضرت فاطمه معصومه (س) است، ادامه داد: با توجه به اینکه نیاز به یک سری برنامه های مدون تری داریم تا به استقبال از پرچم حضرت فاطمه معصومه (س) برویم، اما باید این موضوع را به عنوان یک فرهنگ در کنار پرچم امام رضا (ع) برای مردم قرار دهیم.

 

حجت الاسلام خواجه پور خاطرنشان کرد: مردم نیز تشنه چنین حضور و زیارتی هستند، به ویژه عشق و حضور آنها نیز حاکی از عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون از حضور خدام حامل پرچم حضرت معصومه (س) تقدیر و تشکر کرد و افزود: با آوردن این پرچم در مارگون، دلها را متحول کردید و در ورودی روستای امامزاده بی بی خاتونین (س) خواهران ناتنی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) که مشهور و موصوف هستند و این محل که به عنوان قدمگاه امام رضا (ع) به ثبت رسیده است.

 

وی با اشاره به مطالعه تذکره این قدمگاه، یادآور شد: حضرت امام رضا (ع) از طرف خوزستان به طرف این منطقه حرکت کرد و این مکان به عنوان قدمگاه آن حضرت محسوب می‌شود و مورد تایید است.

 

حجت الاسلام خواجه پور گفت: مردم با عشق علاقه خود از حاملان پرچم امام رضا (ع) و هم اکنون نیز از پرچم متبرکه حضرت معصومه (س) استقبال می کنند که انتظار داریم این کار را به عنوان یک فرهنگ در بین مردم قرار دهید که در دهه کرامت هر دو پرچم در بین مردم قرار بگیرند و مردم عشق خود را مثل عشق خواهر و برادر حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حضرت زینب(س) و امام حسین (ع) متبلور سازند.

پایان پیام/ 82