هم زمان با دهه کرامت؛ مسابقه کتاب‌خوانی ویژه اعضای کانون مسجد در کرمانشاه برگزار می شود

هم زمان با دهه کرامت؛ مسابقه کتاب‌خوانی ویژه اعضای کانون مسجد در کرمانشاه برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام کلات پور گفت: بمناسبت دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) منادی توحید و امامت» ویژه اعضای کانون مسجد در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های دهه کرامت در کانون مساجد استان کرمانشاه ،گفت: یکی از بهترین راه‌های مبارزه با تهاجم‌های فرهنگی، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به‌خصوص کتاب‌خوانی در مورد سبک و سیره انبیاء و اوصیاء(ع) در بین جوانان است که دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در برگزار کردن انواع مسابقات کتاب‌خوانی با موضوعات متنوع در کشور پیشتاز است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: بمناسبت دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) منادی توحید و امامت» به نویسندگی احمد ترابی که ناشر چاپی آن بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و.به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:به گفتۀ وی، برگزاری مسابقات کتابخوانی به عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این انتشارات مطرح است و به هیچ عنوان موضوع اقتصادی و سود و فروش آثار مدنظر نیست.

 

حجت الاسلام کلات پور تصریح کرد: اعضای کانون‌های مساجد استان می‌توانند تا پایان تیرماه با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در پایان گفت:  برگزاری جشن های روز دختر و تجلیل از نام های  فاطمه و معصومه  و اهدای جوایز به دختران موفق، برگزاری جشن های مختلف در مساجد ، برگزاری محفل قرآنی از برنامه های  اعضای کانون از دیگر برنامه ها است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 712