مستند باغ شهید تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج) جیرفت

مستند باغ شهید تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج) جیرفت

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲
اکبر عباس پور با اشاره به تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج)، گفت: به تازگی مستند باغ شهید، روایتی از شهدا و ظرفیت های روستای باغباغوئیه را ساختیم.

اکبر عباس پور در گفت و گو با خبرنگار، خبرگزاری شبستان با اشاره به تازه ترین فعالیت کانون منتظران مهدی (عج)، گفت: به تازگی مستند باغ شهید، روایتی از شهدا و ظرفیت های روستای باغباغوئیه را ساختیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) جیرفت افزود: این مستند در شب شعر و خاطره گویی که به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اکران شد.
وی با اشاره به این که روستای باغباغوئیه بیش از ۲ هزار نفر جمعیت دارد، ابراز کرد: ۲۴ نفر از شهدای دفاع مقدس از این جوانان غیور این روستا هستند که در این مستند به این شهدا اشاره شد.
عباس پور اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این مستند به آن پرداخته شده ظرفیت های روستا همچون محصولات کشاورزی آن بود.
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی (عج) جیرفت ادامه داد: مستند باغ شهید در مدت ۳ روز با همت بچه مسجدی های کانون تولید شد تا در این شب شعر و خاطره گویی اکران شود.
وی عنوان کرد: هدف از تولید این اثر هنری معرفی شهدا و همچنین ظرفیت های روستا به مهمانان شب شعر و خاطره گویی بود که از راه های دور و نزدیک به روستای ما آمدند.

پایان پیام/ 586