دهه کرامت دهه تعمیق آموزه های قرآنی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون مساجد باشد

دهه کرامت دهه تعمیق آموزه های قرآنی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون مساجد باشد

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت دهه تعمیق آموزه های قرآنی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون مساجد باشد و در این راستا با همه توان باید تلاش شود.

حجت الاسلام حسین صادقی فر- امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: امروزه بسیاری از جوانان ما از باید و نبایدهای دینی و ارزشی و انقلابی آگاهی ندارند و باید این آگاهی رسانی و بصیرت افزایی انجام شود.

 

وی افزود: همه ما در قبال نظام و انقلاب و اسلام مسئولیم و نباید آرام نشسته و اجازه دهیم تا غربیان و دیگران فرهنگ بیگانه را به جامعه ما تحمیل کنند و لذا باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی و سبک زندگی اسلامی در جامعه و در بین نسل جدید تلاش شود.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: آحاد مردم در پيروزي انقلاب نقش داشتند بنابراين در راستاي عمل كردن به اهداف انقلاب بايد شاخصه مهم مردمی را برجسته كنيم.

 

حجت الاسلام صادقی فر گفت: دهه کرامت دهه تعمیق باورهای دینی و پاسخگویی به شبهات دینی در کانون مساجد باشد و در این راستا با همه توان باید تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه مردم بر این باورند که تا وقتی با اهل بیت بوده و اهل بیت در کنارشان باشند از غیر آنان بی نیاز هستند، افزود: در هیمن راستا با حضور کاروان زیر سایه خورشید با پرچم امام رضا(ع)، مردم نوعی نزدیکی خاصی با این کاروان برقرار کرده و همه ساله گروههای مختلف مردمی خواهان حضور این کاروان به صورت اختصاصی برای گروههای هدف شان هستند.

پایان پیام/ 175