برپایی دورهمی خیابانی و میدانی دخترانه به همت کانون مسجد جامع چالوس

برپایی دورهمی خیابانی و میدانی دخترانه به همت کانون مسجد جامع چالوس

تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام کاظمی مازندرانی از برپایی و برگزاری دورهمی خیابانی و میدانی دخترانه خبر داد و گفت: این دورهمی با اهدای نمادهای فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف به دختران مهمان در مجاور و محوطه مسجد جامع چالوس برگزار شد.

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب تدابیر لازم برای بزرگداشت ایام دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه (س) در اول ذیقعده تا ولادت امام رضا(ع) در دهم این ماه اتخاذ شده است و برنامه ها براساس برنامه ریزی در دست اجراست.

وی افزود:  همه ما باید در امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم و دهه کرامت فرصتی مناسب برای این مهم است.

 

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه همه تلاش ما برای نهادینه کردن فرهنگ اهل بیتی و اسلام ناب و ارزش هاست؛ خاطر نشان کرد: همه تلاش ما برای احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از شیوع فرهنگ بیگانه در جامعه است.

وی از برپایی و برگزاری دورهمی خیابانی و میدانی دخترانه خبر داد و گفت: این دورهمی با اهدای نمادهای فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف به دختران مهمان در مجاور و محوطه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع چالوس برگزار شد.

 

حجت الاسلام کاظمی یادآور شد: اهدای نمادهای فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف به دختران مهمان و تلاش برای نهادینه کردن حجاب و امر به معروف و نهی از منکر بوده است که در کنار برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی، نشست های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا و.. برگزار شد.

پایان پیام/ 175