میزبانی کانون فرهنگی هنری طهورا از دختران نومکلف

میزبانی کانون فرهنگی هنری طهورا از دختران نومکلف

تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲
کانون فرهنگی هنری «طهورا» همزمان با دهه کرامت مراسم جشن تکلیف را با برنامه‌های متنوع ازجمله ادای سوگندنامه، اجرای سرود و سخنرانی برای دختران تازه‌مکلف برگزار کرد.

به گزارش گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره تلاش خود را متمرکز بر اجرای فعالیت‌های مختلف برای جذب نوجوانان و به مسجد و فعالیت‌های گذاشته‌اند که از جمله این تلاش ها می توان به برگزاری مراسم جشن تکلیف برای دختران نومکلف اشاره کرد.

 

 

 

 

در همین راستا کانون فرهنگی هنری «طهورا» در جوار مسجد «شهدای کربلا» دزفول،‌ اقدام به برگزاری جشن تکلیف برای دختران در ایام دهه کرامت کرده است؛‌ در این برنامه تربیتی برای نسل آینده‌ساز آموخته‌های دینی تبیین و دستورات الهی تشریح شد؛‌ همچنین طی برگزاری چهار جلسه کلاس مشاوره دینی و روانشناسی برای والدین این نوگلان نیز برگزار و مسایل تربیتی مطرح شد. 

 

 

 

گفتنی است، در این مراسم معنوی که با حضور دانش آموزان پایه سوم ابتدایی برگزار شد؛‌ برنامه های شاد و متنوعی توسط روحانیون اجرا شد؛‌ حاملان قرآن، دکلمه‌خوانی، خوانش سوگندنامه، اجرای سرود همگانی، سخنرانی با محور آشنایی با مسائل و احکام دین و همچنین اقامه دو رکعت نماز شکر به امامت حجت‌الاسلام محجوب،‌ امام جماعت مسجد شهدای کربلا از دیگر بخش های این جشن بود.

 

پایان پیام/ 248