جشن ویژه روز دختر در کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) ارومیه برگزار شد

جشن ویژه روز دختر در کانون فرهنگی و هنری ام ابیها (س) ارومیه برگزار شد

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲
همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) جشن روز دختر به همت کانون فرهنگی هنری ام ابیها (س) ارومیه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، همزمان با ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) جشن روز دختر به همت کانون فرهنگی هنری ام ابیها (س)  ارومیه با حضور دختران برگزار شد.

حوریه نوروزی، رابط خواهران کانون فرهنگی و هنری محبّان امّ ابیها(س) حسینیه عاشقان ائمه اطهار (ع) حاجی پیرلو در ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: امسال جشن روز دختر متفاوت از سال های قبل برگزار شد و دادن مسئولیت کامل به دختران کانون برای برگزاری جشن یکی از این تفاوت ها بود و باعث ایجاد اعتماد در بین دختران مسجدی شد.

وی  ارائه مطالب در مورد حضرت معصومه(س) و امام زمان (عج)، برگزاری مسابقات مختلف از جمله حدیث‌خوانی، نقاشی، دلنوشته و دادن جایزه کتاب از جمله برنامه ها بود.

نوروزی افزود: همچنین یک مسابقه جذاب دیگر که دختران تدارک دیده بودن اینکه روی کاغذهایی نوشته هایی درج شده بود که امام زمان(عج) خطاب به دختران فرموده بودند و هر نفر به قید قرعه کاغذی را انتخاب کرده و می خواندند که مسابقه دلنشینی بود.

 

 

 

رابط خواهران کانون فرهنگی و هنری محبّان امّ ابیها(س) ارومیه ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر به دختران خوش حجاب نیز از طریق اهدای کتاب و تندیس تجلیل شد.

نوروزی اظهار کرد: کل جمع حاضر در مراسم حدودا ۱۵۰ نفر بودند که اکثریت  و نزدیک به ۱۰۰نفر را دختر تشکیل می دادند.

وی گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین سیره و منش فاطمی و زینبی در جامعه است و مساجد و کانون های فرهنگی و هنری جز دستگاه هایی هستند که می توان در این دهه موثر واقع شوند.

نوروزی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س)، زینب کبری(س) و فاطمه معصومه (س) الگوهای کاملی برای بانوان هستند و بانوان و دختران باید زندگی این بزرگان را الگوی خود قرار دهند و در این شرایط که دشمن بانوان ما را هدف قرار داده است تبیین و شناساندن این بانوان در مساجد و کانون ها باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/ 566