اهالی فارس مهمان طرح «مسجد محله کرامت» شدند

اهالی فارس مهمان طرح «مسجد محله کرامت» شدند

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲
همزمان با ايام دهه کرامت با حضور اهالي محله و اعضاي کانون های فرهنگي هنري، طرح «مسجد محله کرامت» در نقاط مختلف استان فارس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، همزمان با ايام دهه کرامت با حضور اهالی محله و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، طرح «مسجد محله کرامت» در نقاط مختلف استان فارس در حال برگزاری است. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بشارت شهر کارزین شهرستان قیروکارزین گفت: به منظور روق بخشی به حضور اقشار مختلف مردم در مسجد و همزمان با ایام دهه کرامت کانون فرهنگی هنری بشارت اقدام به برگزاری طرح «مسجد محله کرامت» کرد که با استقبال اهالی محله همراه شد.


بهنام اسدی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته مراسم با مولودی خوانی میلاد امام رئوف (ع) حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شد و از شرکت کنندگان با شیرینی و شام تبرکی پذیرایی به عمل آمد.

 

وی افزود: برنامه مسابقه نیز ویژه نوجوانان و بچه مسجدی ها برگزار شد که با اهدای جایزه به برگزیدگان همراه بود.

 

حضور فعال اهالی محله و اعضای کانون فاطمیون مسجد امتیاز نو شیراز در طرح «مسجد محله کرامت»

وحید شهوندی با اعلام این خبر گفت: در راستای انس و الفت بیش از پیش نوجوانان و جوانان با مساجد و رونق بخشی به حضور آحاد مردم در خانه های خدا طرح «مسجد محله کرامت» به همت کانون فاطمیون شیراز برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون شیراز افزود: در این طرح که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد، حدیث شریف کساء با حضور اهالی محله، نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری زمزمه شد و از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.


وی با اشاره به دیگر برنامه ها، ادامه داد: برگزاری مسابقه با موضوع میلاد امام رضا (ع) و ایام دهه کرامت ویژه نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه ها بود که با استقبال همراه و به برگزیدگان نیز جوایزی اهدا شد.

 

 

طرح «مسجد محله کرامت» درکانون کریم اهل بیت (ع) ایزدخواست

حجت الاسلام موسی عطایی گفت: همزمان با ایام دهه کرامت طرح «مسجد محله کرامت» با حضور قریب 20 خانواده از اهالی محله در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر ایزدخواست برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت (ع) ایزدخواست افزود: در این طرح از نوزاد 50 روزه تا پیرمرد 70 ساله حضور داشتند و مهمانی صمیمانه ای را در فضای معنوی مسجد برگزار کردند.


امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر ایزدخواست با اشاره به برنامه های برگزار شده، ادامه داد: شرکت در نمازجماعت مغرب و عشا، صرف شام خانوادگی، گپ و گفتگو، بازی بچه ها از برنامه های طرح بود.


حجت الاسلام عطایی خاطرنشان کرد: در هنگام برگزاری این طرح ضمن گفتگو با خانواده ها آنها به همکاری و مشارکت در فعالیت های آینده کانون از جمله طرح شهیدمحور «افتخار کوچه آبروی محله» و کلاس های کمک های اولیه دعوت شدند.


وی همچنین گفت: به درخواست عموم میهمانان مقرر شد تا آخر تابستان حداقل سه مرتبه این میهمانی در مسجد برگزار شود.

پایان پیام/ 691