نقش خانواده ها در تحقق برنامه های حوزه جوانی جمعیت مهم است

نقش خانواده ها در تحقق برنامه های حوزه جوانی جمعیت مهم است

تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۲
نوروزی گفت: همه ما باید در زمینه تقویت بنیان خانواده و جوانی جمعیت برنامه های تبلیغی و تبیینی لازم را انجام داده و نقش خانواده ها در تحقق برنامه های حوزه جوانی جمعیت مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در جشن بزرگ سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)وامام رضا(ع)، که با حضور خادمان حرم رضوی، مسئولان شهرستان و اقشار مردم منطقه المهدی ارومیه،که به همت کانون فرهنگی هنری امام محمد باقر(ع)این شهرستان برگزارشد، اظهار کرد: همه ما باید در زمینه تقویت بنیان خانواده و جوانی جمعیت برنامه های تبلیغی و تبیینی لازم را انجام داده و نقش خانواده ها در تحقق برنامه های حوزه جوانی جمعیت مهم است.

وی افزود: یکی از مهمترین مولفه ها وکارکردهای جدی واساسی خانواده ها بحث جهاد تبیین و مساله محوری جوانی جمعیت است.

 

نوروزی با بیان اینکه بحث پیری جمعیت یک آفت است،  گفت: وظیفه همه مقابله با این مشکل و دغدغه است و دشمن آماده است در هر شرایطی به جوانان ما ضربه بزند.

وی ادامه داد: امنیت، آرامش و آسایش امروز در جامعه را مدیون خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم. و شهدا ریشه های ما هستند و بخاطر وجود همین ریشه ها است که برغم همه توطئه های دشمنان، ایران امروز مقاوم و پایدار ایستاده است.

پایان پیام/ 566