مسجدمحور بودن برنامه‌هاي اوقات فراغت در دستور کار است

مسجدمحور بودن برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار است

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام محقي گفت: تقويت حوزه اعتقادي، اميدآفريني و مسجدمحور بودن برنامه‌هاي اوقات فراغت در دستور کار است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی شنبه (۲۰ خرداد) در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان با موضوع جوانان و اوقات فراغت اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان گسترده‌ترین، مردمی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین نهاد فرهنگی در سطح استان برنامه‌هایی در سال گذشته اجرا کرده است و امسال نیز در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به لزوم توجه به اعتبارات ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در حوزه اوقات فراغت، گفت: بچه‌های مسجد برای رزرو سالن های ورزشی و استخر در ایام اوقات فراغت دچار مشکل هستند که در این زمینه باید تدبیر لازم اندیشیده شود تا بچه‌های مسجد از نعمت برخورداری از  اماکن ورزشی محروم نمانند.

حجت الاسلام محقی بیان کرد: ائمه جماعت مساجد سطح استان آمادگی لازم برای برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت دارند که نیاز است هماهنگی‌ها در سطح ستاد و قرارگاه انجام شود و دبیرخانه نظم واقعی را به برنامه‌های فرهنگی بدهد.

 

سرپرست ستاد کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: تقویت حوزه اعتقادی، امیدآفرینی و مسجدمحور بودن برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار است