اجرای طرح مسجدمحور «حرفه‌ای‌ها» برای نوجوانان تهرانی

اجرای طرح مسجدمحور «حرفه‌ای‌ها» برای نوجوانان تهرانی

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
طرح «حرفه‌ای‌ها» با برنامه‌های متنوع آموزشی و تفریحی و محوریت مساجد در منطقه ۲۲ شهرداری تهران آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، مرتضی تنها، مدیر فرهنگی هنری منطقه۲۲ در خصوص اجرای طرح حرفه‌ای‌ها گفت: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش منطقه ۲۲، دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، شهرداری منطقه ۲۲، مساجد و مدارس منطقه برای نخستین بار با هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان از طریق ارتقای سطح دانش و مهارت‌های فردی، باورپذیری و باورمند سازی، تشکیل و راه‌انداری کمپین‌های نخبگی ویژه نوجوانان منطقه ۲۲ راه‌اندازی شده است.

 

وی از شروع فاز اجرایی حرفه‌ای‌ها با شروع فصل تابستان در منطقه ۲۲ خبر داد و گفت: این طرح همراه با تفریح و آموزش ویژه کودکان ۱۰ تا ۱۴ سال در دو گروه دختر و پسر از اول تیر ماه فعالیت خود را در بخش‌های متنوع آغاز می‌کند.

 

تنها با اشاره به برگزاری ۳۳ عنوان آموزشی در این طرح تشریح کرد: رشته‌های متنوع طرح حرفه‌ای‌ها شامل رشته‌های مهارت‌آموزی، تحصیلی، دین و اخلاق، رسانه، علمی، هنری و ورزشی است و این کلاس‌ها با استفاده از ظرفیت‌های منطقه ۲۲ (سالن‌های ورزشی، دانشگاه علامه طباطبایی، اردوگاه‌ها، سرای محلات، فرهنگسرا و خانه‌های فرهنگ) پس از ثبت‌نام نوجوانان شروع به کار خواهد کرد.

 

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ همچنین افزود: در ماه‌های گذشته کارشناسان فرهنگسرای تهران با حضور در مدارس منطقه ۲۲ و توضیحات حضوری برای اولیا پیش‌ثبت نام اولیه را انجام داده و در روز یکشنبه ۲۱ خردادماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ جلسه توجیهی همراه با توضیحات تکمیلی در سالن مجتمع امام علی (ع) برگزار می‌شود.

 

تنها در پایان تاکید کرد: کسانی‌ که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند از تخفیفات و تورهای یک روزه تهران‌گردی و تورهای چند روزه شهرهای شمال و مشهد و تور زیارتی کربلای معلی بهره‌مند شوند.

 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات و جزییات این طرح می‌توانند به صفحه اینستاگرام طرح حرفه‌ای‌ها Tehran.hf مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۱۶۱۱۱۸ تماس بگیرند.

 

پایان پیام/ 40