افتتاحيه اوقات فراغت کانون‌هاي مساجد خراسان‌ جنوبي برگزار مي‌شود

افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد خراسان‌ جنوبی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
افتتاحيه کلاس هاي اوقات فراغت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي با همکاري و مشارکت سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بيرجند و ديگر ارگان‌هاي موثر در بحث غني سازي اوقات فراغت همزمان با ۲۴ خرداد برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی امروز یک‌شنبه (۲۱ خرداد) در دیدار با جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند اظهار داشت: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال آماده شدن برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در مساجد هستند.

وی با اشاره به اینکه نهضت بازگشت به مساجد سرلوحه دولت سیزدهم است، افزود: افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت به زودی با حضور دستگاه های موثر در این بحث برگزار می‌شود.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر هم‌افزایی کانون‌های فرهنگی هنری و پایگاه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد و گفت: ثبت نام مساجد در بحث اوقات فراغت آغاز شده است.

وی انعقاد تفاهم نامه با برخی ادارات استان در راستای کیفی سازی برنامه های اوقات فراغت را یادآور شد و ادامه داد: همدلی ائمه جماعات، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در کیفی سازی و خروجی برنامه ها بسیار تاثیرگذار است.


اقبالیان جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند هم با اشاره به اینکه بدنه بسیج متعلق به همه است، گفت: فرایند ثبت نام کلاس‌های فراغتی در سطح مساجد آغاز شده است و در بسیج مکلف به تربیت حفاظ قرآنی هستیم که باید مدنظر متولیان اوقات فراغت قرار گیرد.

وی بر بهره‌گیری از توان تمام سازمان‌ها و ارگان‌های استان در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان تاکید کرد و از جزیره‌ای عمل کردن نهادها در بحث غنی سازی اوقات فراغت گلایه کرد.


اقبالیان بر دیدار سازمان‌های دخیل در بحث اوقات فراغت با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و بهره‌گیری از رهنمودهای معظم له تاکید کرد و گفت: باید فعالیت‌هایی به نوجوانان پیشنهاد شود تا در ایجاد اشتغال آنها در آینده کمک شود.