راه مقابله با جنگ شناختی دشمن جهاد تبیین است/ مساجد سنگر و خط مقدم جهاد تبیین

راه مقابله با جنگ شناختی دشمن جهاد تبیین است/ مساجد سنگر و خط مقدم جهاد تبیین

تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام رئیسی زاده گفت: اگر بپذیریم راه مقابله با جنگ شناختی دشمن جهاد تبیین است طبیعتاً نقش مساجد به عنوان محور تبیین خود را نشان می دهد.

حجت الاسلام محمدرضا رئیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با اشاره به نقش مساجد در مسئله «جهاد تبیین» گفت: چنانچه به این باور برسیم که در جنگ ترکیبی به سر می بریم نگاه‌مان به مساجد به عنوان سنگر است.

 

 امام جمعه بخش سده اقلید افزود: اگر بپذیریم راه مقابله با جنگ شناختی دشمن جهاد تبیین است طبیعتاً نقش مساجد به عنوان محور تبیین خود را نشان می دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی هنوز به این باور نرسیده اند جامعه ما اکنون درگیر شدیدترین جنگ شناختی تاریخ است، تصریح کرد: نگاه ها زمانی تغییر می کند که اهالی مسجد به این باور برسند شرایط امروز جامعه به دلیل قرار گرفتن در جنگ ترکیبی همچون گذشته نیست.

 

به گفته حجت الاسلام رئیسی زاده اگر این باور میان اهالی مسجد پیش بیاید مسجد می تواند نقش سنگر به خود گرفته و به عنوان محلی برای آموزش و ساماندهی نیروها تبدیل می شود.

 

وی ادامه داد: روزگاری از مساجد نیروهایی برای خطوط عملیاتی جبهه ها آموزش دیده و ساماندهی می شدند و اکنون نیز باید به این باور رسیده باشیم که در میدان جنگ قرار گرفته و از مساجد به عنوان سنگر برای آموزش جهاد تبیین بهره بگیریم.

 

این مدرس جهاد تبیین در پایان اظهار کرد: برگزاری دوره های مختلف جهاد تبیین و اعزام نیروهای زبده در هر محله برای آموزش و تبیین مساجد را به عنوان مکان تاثیرگذار در جهاد تبیین به جامعه معرفی می کند.

پایان پیام/ 691