آغاز ثبت نام ۲۰ دوره آموزشی و توانمندسازی ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان دختر و پسر در اروندکنار

آغاز ثبت نام ۲۰ دوره آموزشی و توانمندسازی ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان دختر و پسر در اروندکنار

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام نصاری زاده از آغاز ثبت نام ۲۰ دوره آموزشی و توانمندسازی ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان دختر و پسر با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در فرهنگسرای اروند خبر داد.

«حجت الاسلام هانی نصاری زاده» ظهر امروز (سه شنبه ۲۳ خردادماه) در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان،اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته توانستیم دوره های آموزشی و کارگاه فنی رل در راستای توانمندسازی جوانان، نوجوانان و کودکان را در ایام تابستان در فرهنگسرای اروند آغاز کنیم.
 
مدیر فرهنگسرای اروند، به برنامه های این طرح اشاره کرد، افزود: برگزاری دوره های آموزش حفظ جزء ۳۰، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، کامپیوتر، زبان انگلیسی، کارگاه خیاطی، نقاشی سیاه قلم، فوریت های پزشکی، فیزیوتراپی، نسخه خوانی، تربیت معلم، تراشکاری، فن بیان، نقاشی خط کالیگرافی، حکاکی، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر برق خودرو، روانشناسی کودک، روانشناسی ازدواج، پوست و مو، افسر ایمنی، اصول مکاتبات اداری، فوتشاپ، کیک پزی از جمله کلاس های آموزشی این دوره است.
 
وی تصریح کرد: اوقات فراغت از یک سو مناسب ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعداد های گوناگون و ابعاد مختلف وجود جوانان نوجوانان و کودکان است و از سویی دیگر می‌تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات فردی و اجتماعی باشد.
 
حجت الاسلام نصاری زاده یاد آور شد: با حمایت ستاد کانون های فرهنگی هنری  مساجد منطقه آزاد اروند و همچنین اداره ارشاد آبادان گامی موثر در روند رشد دوره ها در شهر اروندکنار برداشته شده است.
 
وی با بیان اینکه فرهنگسرای اروند تنها نهادی است که در تمامی ایام سال فعالیت های متنوعی را برگزار می کند، گفت: علاوه بر آن در فصل تابستان نیز با برگزاری دوره های ویژه همواره به دنبال کشف و شناسایی استعداد در کودکان، نوجوانان و جوانان هستیم.

پایان پیام/ 660