ارسال ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی «ذکر»/ برگزاری جشنواره با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان

ارسال ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی «ذکر»/ برگزاری جشنواره با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
حجت‌الاسلام کلاه‌کج، با اشاره به شرکت ۲۶ استان در جشنواره ملي «ذکر» گفت: ۳۰۰ اثر از ۱۶۰ شاعر و نويسنده به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است و اين جشنواره با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، امروز (سه‌شنبه ۲۳ خردادماه) در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوزستان، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «ذکر» در استان خوزستان، اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های شعر و داستانک (حداکثر ۱۵۰ کلمه) با دعوت از علاقه‌مندان، نویسندگان و شاعران سراسر کشور برای مشارکت در این رویداد معنوی و ادبی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، افزود: موضوعات جشنواره ملی ذکر شامل نماز، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه، ذکر و دعا است.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره آبان ماه سال گذشته در سراسر کشور اطلاع‌رسانی شد و بیش از ۲۶ استان در این جشنواره شرکت کردند، تصریح کرد: ۳۰۰ اثر از ۱۶۰ شاعر و نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که هشت نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند و در اختتامیه از آنها تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام کلاه‌کج، بیان کرد: این جشنواره توسط شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت معاونت قرآن و عترت این اداره کل و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 660