غنی سازی اوقات فراغت در اولویت فعالیت های تابستانی کانون سیدالساجدین (ع) جیرفت

غنی سازی اوقات فراغت در اولویت فعالیت های تابستانی کانون سیدالساجدین (ع) جیرفت

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
یونس میجانی گفت: یکی از اولویت های کانون سیدالساجدین (ع) در ایام تابستان، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از اولویت های کانون سیدالساجدین (ع) در ایام تابستان، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان است.
مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین (ع) جیرفت افزود: به همین منظور ویژه برنامه هایی برای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی کودکان، نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده که اطلاعیه آن در فضای مجازی منتشر شده است.
وی با اشاره به این که ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی از ۲۰ خرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد، ابراز کرد: از ۳ تیرماه سال جاری در مسجد امام سجاد (ع) با اجرای برنامه های متنوع پذیرای کودکان، نوجوانان و جوانان هستیم.
میجانی عنوان کرد: امسال طرح اوقات فراغت تابستانی در رشته های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تولید محتوای رسانه ای، سفالگری، نقاشی، دفاع شخصی، تعمیر موبایل، تیراندازی و خوشنویسی برگزار خواهد شد و بچه ها با توجه به علایق خود می توانند در هر یک از این رشته ها شرکت کنند.

پایان پیام/ 586