کانون امام صادق (ع) عنبرآباد در تدارک تابستانی به یاد ماندنی برای بچه های مسجد

کانون امام صادق (ع) عنبرآباد در تدارک تابستانی به یاد ماندنی برای بچه های مسجد

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
محبوبه جبالبارزی از آغاز ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد و گفت: ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی از ۲۰ خرداد ماه برای رده های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان آغاز شده است.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی خبر داد و گفت: ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانی از ۲۰ خرداد ماه برای رده های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان آغاز شده است.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ویژه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت از تنوع خاصی برخوردار است، افزود: این ویژه برنامه شامل آموزش قرآن، احکام، ورزش، سرود، سبک زندگی اسلامی و همچنین برگزاری حلقه های تربیتی و اردوهای درون استانی است.
وی بیان کرد: در کنار آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره آموزش تفسیر جزء قرآن کریم نیز برگزار خواهد شد و برای آشنایی نوجوانان و جوانان با مسائل شرعی و وظایف یک مسلمان، دوره آموزش احکام نیز برگزار می شود.
جبالبارزی اظهار کرد: پسران نوجوان و جوان می توانند در ایام فراغت تابستانی در کلاس های ورزشی فوتبال، والیبال و فوتبال دستی برای پسران نوجوان و جوان شرکت کنند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: با هدف تشکیل گروه سرود بچه های کانون امام صادق (ع)، کلاس آموزش سرود نیز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در دوره سبک زندگی اسلامی سعی داریم نوجوانان و جوانان را با سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) آشنا کنیم.
جبالبارزی بیان کرد: در تابستان امسال بچه مسجدی می توانند با شرکت در طرح اوقات فراغت تابستانی به اردوهای درون استانی بروند.
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: با هدف اشتغال و کارآفرینی از طریق هماهنگی های صورت گرفته با فنی و حرفه ای، دوره های آموزش گلدوزی، مشبک کاری و خیاطی برای دختران نوجوان و جوان برگزار خواهد شد و همچنین دوره های آموزش منبت کاری و خطاطی نیز برای پسران نوجوان و جوان برگزار می شود.
وی ابراز کرد: در پایان دوره های آموزش کارآفرینی به شرکت کنندگان گواهی معتبر فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد.
جبالبارزی خاطرنشان کرد: امسال مقام معظم رهبری در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید ویژه ای بر ایمان و امید آفرینی داشتند بنابراین ما تصمیم گرفتیم در لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، ویژه برنامه های اوقات فراغت تابستانی را حول محور ایمان و امید آفرینی برگزار کنیم.

پایان پیام/ 586