نشست توجیهی ثبت فعالیت ها در سامانه «فهما» برگزار شد

نشست توجیهی ثبت فعالیت ها در سامانه «فهما» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸
نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشد و مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان امروز (28 آذر) در حسینیه 14 معصوم شهر باشت برگزار شد.

 

«علیرضا دولت آبادی» در این کارگاه آموزشی، بر لزوم توجه بیشتر کانون های مساجد به ثبت اعضا و برنامه ها در سامانه بچه های مسجد تاکید کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگ و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امروزه شبکه های مجازی و اپلیکیشن های گوناگون، قابلیت های فراوانی برای تبلیغ اندیشه های قرآنی و اسلامی فراهم آورده است.

 

وی از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت خواست تا در فضای مجازی نسبت به ثبت گزارش فعالیت های دینی و هنری خود اقدام کنند

 

دولت آبادی توجه به سخنان مقام معظم رهبری، برنامه ریزی برای حرکت بر صراط مستقیم، تعهد دینی در حوزه عمل و اجرا و جذب حداکثری نسل جوان در مساجد را از مهم ترین نیازهای جامعه دانست.

 

«سیدعلی حسینی» هم تبیین و ارائه مفاهیم دینی در قالب هنر به جامعه هدف را مهم ترین کارکرد کانون های فرهنگی و هنری عنوان کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت با اشاره به مناسبت روز اضافه کرد: ایجاد جهانی عاری از خشونت در سایه اعتقاد توحیدی که احترام به عقاید و سلایق مختلف است، محقق می شود.

 

وی ارائه قرائت رحمانی اسلام در برابر قرائت طالبانی و داعشی را از مهم ترین وظایف کانون های فرهنگی و هنری مساجد دانست.

 

شایان ذکر است این برنامه به شکل کارگاه آموزشی به منظور آموزش و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان باشت در زمینه استفاده از سامانه بچه های مسجد برگزار شد.

 

پایان پیام/ 82