بچه مسجدی های کانون شهید باکری رودبار جنوب در تدارک جشن ازدواج آسان

بچه مسجدی های کانون شهید باکری رودبار جنوب در تدارک جشن ازدواج آسان

تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از هم اکنون در حال تدارک مقدمات برگزاری جشن ازدواج آسان هستیم اما با توجه به افزایش هزینه ها نیاز به کمک و یاری خیرین داریم.

حجت الاسلام جمشید خاوری در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری ترویج فرهنگ ازدواج آسان برشمرد و گفت: در سال های گذشته طی ۶ مرحله با مشارکت و کمک بچه مسجدی های کانون و حمایت خیرین جشن ازدواج آسان ۱۱۰ زوج را برگزار کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ابراز کرد: عید غدیر یکی از زمان هایی است که جشن ازدواج آسان را برگزار می کنیم و امسال نیز قصد داریم ۲۰ زوج جوان را راهی خانه بخت کنیم.

وی ابراز کرد: از هم اکنون در حال تدارک مقدمات برگزاری جشن ازدواج آسان هستیم اما با توجه به افزایش هزینه ها نیاز به کمک و یاری خیرین داریم.
حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: بخشی از هزینه های برپایی جشن ازدواج توسط بچه مسجدی های کانون شهید باکری تامین شده و برای تامین بخش دیگری از هزینه ها نیازمند یاری مردم هستیم.
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: هزینه های جشن ازدواج آسان زوج های جوان، شامل هزینه سفره عقد، عاقد، آرایشگاه، تزیین ماشین عروس، پذیرایی و شام است و تا جایی امکان داشته باشد مقداری از جهیزیه نوعروسان را نیز تهیه می کنیم.
وی عنوان کرد: هر ساله در کنار برگزاری جشن ازدواج آسان دوره های مشاوره قبل و بعد از ازدواج برای جوانان برگزار می کنیم و پس از برگزاری جشن ازدواج نیز آنها را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می کنیم.
حجت الاسلام خاوری خاطرنشان کرد: زمینه سازی ازدواج جوانان علاوه بر کاهش آسیب های اجتماعی ثواب دنیوی و اخروی دارد و چنانچه مردم و خیرین تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه دارید لطفا با شماره 09376150828 با ما تماس بگیرید.

پایان پیام/ 586