مساجد می توانند نقش محوری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند

مساجد می توانند نقش محوری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی همه مسئولیت داریم و مساجد می توانند نقش محوری داشته باشند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «شهرام مهدوی مطلق»، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز (۲۹ خرداد ماه) به همراه معاون برنامه ریزی فرمانداری با هماهنگی گروه مطالبه گری و شورای تحول منطقه مادوان و بلهزار، نشست مشترکی را با ائمه جماعات مساجد بلهزار و مادوان یاسوج برگزار کردند .

 

در این نشست که در فضای کاملا صمیمی در مسجدالنبی (ص) مادوان برگزار شد، ائمه جماعات به بیان برخی از مشکلات زیرساختی، اجتماعی و فرهنگی محله های خود پرداختند و از فرماندار شهرستان به دلیل حضور در ین نشست، تشکر کردند .

 

تعدادی از ائمه جماعات گزارشات بسیار خوبی از کارهای فرهنگی و اجتماعی در مساجد و محلات خود ارائه دادند و از فرماندار درخواست حمایت داشتند .

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، گفت: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی همه مسئولیت داریم و مساجد می توانند نقش محوری داشته باشند .

 

شهرام مهدوی مطلق از توجه ویژه دولت به سر رودهای یاسوج خبر داد و افزود: بخش هایی از سر رودهای یاسوج مصداق کاملی از سکونت گاهای غیر رسمی است و ما سعی داریم برخی از مشکلات این مناطق را رصد و پی گیری کنیم .

 

وی خاطرنشان کرد: طی دوسال اخیر با وجود همه مشکلات بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در سررودهای یاسوج کار شده که در نوع خود بی نظیر است .

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست به مساجدی که در مناطق بلهزار و مادوان در راستای کارهای فرهنگی و اجتماعی فعالیت کنند قول همکاری داد و گفت: به کمک دهیاران منطقه، ظرفیت های مردمی و حمایت های دولت، تلاش می کنیم با توجه به محدودیت ها، برخی از اقدامات اولویت دار را در دستور کار قرار داده و عملیاتی کنیم.

 

وی فعالیت طلاب و روحانیونی که با انگیزه در مناطق حاشیه ای کار می کنند را قابل ستایش دانست و گفت: به وجود چنین طلبه هایی افتخار می کنیم و حمایت از این عزیزان را وظیفه خود می دانیم.

پایان پیام/ 82