تمدید ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان کهگیلویه و بویراحمد

تمدید ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در استان کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
مهلت ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا ۳۰ تیر ماه امسال تمدید شد.

«کریم لایقی اصل» با اشاره به ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: آئین نامه این دوره از مسابقات از طریق سامانه «بچه های مسجد» منتشر شده است.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقات با هدف، ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره اینکه این مسابقات امسال در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار خواهد شد، ادامه داد: استعدادیابی قرآنی، برگزاری جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری از رشته های بخش عمومی این جشنواره قرآنی هستند.

 

لایقی اصل یادآور شد: این دوره از مسابقات در بخش اختصاصی رشته های قرائت (ترتیل، تحقیق، تقلیدی)، حفظ (کل و جزء ۳۰)، اذان، مکبری، مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال، بخش ویژه کانون، تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین الملل را از جمله بخش های جشنواره «مدهامتان» دانست و خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام علاقه مندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برایشرکت در این جشنواره تا ۳۰ تیر ماه امسال تمدید شد، افزود: این مسابقات در رده‌های سنی کودکان (رده سنی زیر هفت سال)، نوجوانان (رده سنی ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار می شود.

 

لایقی اصل افزود: علاقه مندان برای شرکت می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی الکترونیکی https://bachehayemasjed.ir/home و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش «فعالیت‌های من» مراجعه کرده و در قسمت «مدهامّتان» در رشته‌های اعلام شده ثبت نام کنند.

 

گفتنی است، جشنواره قرآنی «مدهامتان» از جمله مسابقات قرآنی مهم کشور به شمار می رود که در سال جاری بخش بین المللی مسابقات نیز ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 82