استقبال بچه‌های مسجد از تابستان با جشنواره‌های «امید و نشاط» و «تابستان شاد»

استقبال بچه‌های مسجد از تابستان با جشنواره‌های «امید و نشاط» و «تابستان شاد»

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
کانون فرهنگی هنری یاسین در جوار مسجد جامع الزهرا(س) با جشنواره‌های« امید و نشاط» و «تابستان شاد» به استقبال از اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲ می‌رود.

حجت‌الاسلام « عباس غلامرضازاده» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تدارک ویژه برنامه های تابستانی به همت کانون فرهنگی هنری «یاسین» در جوار مسجد جامع الزهرا(س) (واقع در بلوار آفریقا) خبر داد و اظهار کرد: برنامه های تابستانی کانون با عنوان جشنواره «تابستانه امید و نشاط» ویژه پسران ۸ تا ۱۸ ساله برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع الزهرا(س) بیان کرد: این جشنواره در رشته های قرآن و معارف، فوتبال، شنا، نقاشی، خطاطی، تربیون آزاد، اردوهای زیارتی و تفریحی و مسابقات ورزشی برگزار می شود.

 

وی ادمه داد: رشته های کوهنوردی، تیراندازی، اسب دوانی، دهکده آبی، پینت‌بال از دیگر برنامه های ورزشی تدارک دیده شده از سوی این کانون فرهنگی هنری است.

 

 

 

 

وی همچنین از تدارک ویژه برنامه های تابستانی ویژه دختران خبر داد و گفت: سلسله جلسات کرسی های آزاداندیشی، روخوانی، تجوید قرآن کریم، مشاوره فردی، کلاس های تقویتی، قالی‌بافی، خوشنویسی نیز از دیگر برنامه های تابستانی است که این کانون ویژه دختران برگزار می کند.

 

 

 

امام جماعت مسجد جامع الزهرا(س) همچنین از اهدای ۱۱۰ سبد کالای ارزاق به اقشار محروم و بی بضاعت خبر داد و بیان کرد: به مناسبت عید غدیر خم و به عشق امیرالمومنین(ع) این سبدهای ارزاق میان افراد تحت پوشش توزیع می شود. ضمن اینکه این مسجد در سال های گذشته اقدام به اعطای وام قرض الحسنه به جوانان و نیز تهیه جهیزیه ۳۰ نوعروس بی بضاعت کرد.

 

پایان پیام/ 40