اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان با استفاده از ظرفیت‌ مساجد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان با استفاده از ظرفیت‌ مساجد

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
شهردار منطقه۲۲ به همراه مدیران شهری منطقه با حضور در مسجد قائم المهدی(عج) زیبادشت از اجرای برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج استقبال و بر پیگیری این روش تأکید کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این بازدید حاجوی در سخنانی با اشاره به نقش مهم مساجد و پایگاه‌های بسیج در جهت اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی برای شهروندان، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری برای شهروندان، پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی در سطح نواحی و محلات در سایه تعامل و هم افزایی نهادهای فرهنگی با همدیگر بویژه مساجد است.

 

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در سال های اخیر در حال گذار از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی بوده ورویکرد مسجد محوری و توجه به برنامه های فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است. مجموعه شهرداری با همکاری پایگاههای بسیج سطح منطقه، برنامه های شاخص و متنوعی را در فصل تابستان برای کودکان و نوجوانان بصورت مشترک برگزار خواهد کرد.

 

جاجوی تصریح کرد: تعامل و همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی مساجد و مجموعه مدیریت شهری می‌تواند موجب اثر بخشی بیشتر در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح منطقه شود

 

وی در پایان تاکید کرد: از ظرفیت‌های مساجد می‌توان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و شناسایی مشکلات شهری استفاده کرد، چراکه در امور مختلف، ائمه جماعات نقش محوری دارند و مساجد محل مناسبی برای رسیدگی به مشکلات و حل مسائل شهروندان است و مدیریت شهری این منطقه برای خدمت به شهروندان، آماده همکاری با ائمه جماعات و مساجد در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

 

در پایان حاجوی دستور تعیین تکلیف زمین جنب مسجد به معاونت شهرسازی منطقه را صادر  و رفع مسائل و مشکلات داخلی مسجد در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/ 40