مسجد باید محور برنامه‌های اوقات فراغت باشد

مسجد باید محور برنامه‌های اوقات فراغت باشد

تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
نوروزی گفت: برای هماهنگی برنامه های اوقات فراغت مسجد را محور قرار دهیم و هدف از این برنامه ها احیا و رونق دادن به مساجد باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان‌غربی،  علیرضا نوروزی،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، در جلسه کارگروه تخصصی ستاد غنی سازی اوقات فراغت که با عنوان طرح ملی «مسجد، کانون نشاط»، امروز سه شنبه  ۳۰ خرداد ماه با حضور محسن رضایی مدير ستاد کانون های مساجد استان آذربایجان‌غربی، معاونین و کارشناسان  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و جمعی از مديران کانون در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: برنامه های اوقات فراغت صرفا مخصوص فصل تابستان نباشد بلکه در طول سال دانش آموزان اوقات فراغت نیز دارند بنابراین باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی افزود:  در این راستا برنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در طول سال است و باید سعی کنیم هدمات بیشتر و بهتری ارایه دهیم.

نوروزی ادامه داد: چون طرح اوقات فراغت مخصوص بچه های مسجد بنابراین باید دغدغه بیشتر و نگاه متفاوتی داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: برای هماهنگی برنامه های اوقات فراغت مسجد را محور قرار دهیم و هدف از این برنامه ها احیا و رونق دادن به مساجد بوده و شروع و ختم تمام برنامه ها باید مسجد باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه جمع‌گرایی و کار گروهی را در بین نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها رواج دهیم، گفت: در این برنامه ها باید تلاش کنیم جوان یا نوجوانی که بعد از سپری شدن فصل تابستان و اوقات فراغت وارد جامعه و محیط خانواده می شود تاثیرگذار باشد و مردم این تاثیر را احساس کنند و نظارت فعالیت ها برعهده مردم باشد.

پایان پیام/ 566