گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در سه شنبه های مهدوی

گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در سه شنبه های مهدوی

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
یونس میجانی از اجرای طرح سه شنبه های مهدوی خبر داد و گفت: دوازدهمین قرار عاشقی بچه مسجدی ها با امام زمان (عج) را همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار کردیم.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجرای طرح سه شنبه های مهدوی خبر داد و گفت: دوازدهمین قرار عاشقی بچه مسجدی ها با امام زمان (عج) را همزمان با سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار کردیم.

 

 

مدیر کانون سیدالساجدین (ع) جیرفت با اشاره به این که طرح سه شنبه های مهدوی این هفته متفاوت تر برگزار شد، ابراز کرد: این هفته با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ایستگاه سلامت درب مسجد راه اندازی شد.

 

 

وی افزود: در این ایستگاه میزان فشار خون افراد با گروه های سنی مختلف اندازه گیری شده و مشاوره های لازم پزشکی به آنها ارائه شد.

 

 

میجانی اظهار کرد: همچنین در این هفته، ایستگاه مهدویت با توزیع نذورات مردمی در بین عابرین پیاده سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را گرامی داشتند.

مدیر کانون سیدالساجدین (ع) جیرفت یادآور شد: سه شنبه های مهدوی هر هفته با مشارکت نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری با هدف ترویج فرهنگ انتظار برگزار می‌شود که خوشبختانه با اقبال عمومی همراه است.

پایان پیام/ 586