دانش آموزان و بچه های مساجد اروند در مرحله استانی این مسابقات حضور پر شور داشته باشند

دانش آموزان و بچه های مساجد اروند در مرحله استانی این مسابقات حضور پر شور داشته باشند

تاریخ انتشار : ۱ تير ۱۴۰۲
حسینی زاده، مسابقات قرآنی مدهامتان را یکی از موثرترین فعالیت های قرآنی مسجد محور دانست و از دانش آموزان و بچه های مساجد اروند برای حضوری پرشور در این دوره از رقابت ها دعوت کرد.

جاسم حسینی زاده، امروز (پنجشنبه یکم تیرماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، مسابقات مدهامتان را یکی از موثرترین فعالیت های قرآنی مسجد محور دانست و اظهار کرد: این طرح یکی از برنامه‌های هم سوی وزارتی پیوند سه میم (مسجد، منزل و مدرسه) است.

 

معاون اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، همگرایی نهادهای تربیتی به شکل مناسب و شایسته را عاملی موثر در اثربخشی فعالیت‌های قرآنی بر مخاطبان خواند و افزود: این طرح بستری را فراهم می کند تا دانش آموزان و والدین با فضای معنوی مسجد بیشتر ارتباط داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر این نیز همچنین دانش آموزان و والدین می توانند از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد و فضای آموزشی مسجد در جهت تحقق اهداف پرورشی و آموزشی بهره برداری مفید کنند.

 

حسینی زاده از دانش آموزان و بچه های مساجد اروند خواست تا در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم مدهامتان حضوری پرشور داشته باشند و یاد آور شد: این مسابقات برای سنین هفت تا سی سال در ۲ بخش خواهران و برادران در رشته های مختلفی در حال برگزاری است.

 

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir و یا معرفی خود در نرم‌افزار ایتا به شماره تماس ۰۹۳۷۲۴۲۹۴۰۹ در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

 

استاد جاسم حسینی زاده از چهره‌های قرآنی نویسندگان و داوران قرآنی شهرستان آبادان و از مولفین کتب قرآنی وزرات آموزش پرورش است که تا به حال در زمینه روخوانی، روانخوانی، تجوید مقدماتی و تکمیلی و تخصصی هفت جلد کتاب را تألیف کرده است. وی همچنین در تألیف تعدادی دیگر از کتب قرآنی وزرات آموزش و پرورش کشور مشارکت داشته و هم اکنون نیز معاون قرآن، عترت و نماز اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش است.

پایان پیام/ 660