مسجد پایگاه قرآنی در کانون «دوستان آسمانی»/ برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن در ۴ سطح ویژه بچه مسجدی‌ها

مسجد پایگاه قرآنی در کانون «دوستان آسمانی»/ برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن در ۴ سطح ویژه بچه مسجدی‌ها

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲
گواهیان از برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم در چهار سطح ویژه بچه های مسجددر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با ایام تابستان و فصل اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان، برنامه ها و فعالیت های کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در زمینه های مختلف نیز برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی افزود: فعالیت های قرآنی در راستای تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی از گذشته در این کانون فرهنگی هنری انجام شده و در فصل تابستان نیز ادامه دارد به نحوی که این کلاس ها در تمام روزهای هفته برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس های قرآنی در چهار سطح برگزار می شود، بیان کرد: کلاس های سطح یک روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه با مربی گری تشکریان از طلاب مسجدی و عضو این کانون فرهنگی هنری در سالن بصیرت کانون انجام می شود.

 

گواهیان ادامه داد: کلاس سطح ۲ نیز روزهای دوشنبه و چهارشنبه توسط فصاحت عضو کانون و مسئول دارالقرآن تبیان در سالن بصیرت برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: کلاس قرآن سطح سه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به وسیله خادمپیر مربی قرآنی و عضو کانون در سالن کوثر و سطح چهار نیز روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه توسط فرخیان مربی قرآن و عضو کانون در سالن معراج «زیرزمین» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی جهرم زمان برگزاری کلاس ها را از ساعت ۱۷و۳۰ تا ۱۸و۴۵ دقیقه عنوان کرد و گفت: زمان شروع اولین جلسه روزهای یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ تیرمـاه است.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب آموزشی سطح یک و سطح سه و سطح چهار در جلسه اول تقدیم قرآن آموزان می شود، عنوان کرد: در سطح دو، نیمه دوم کتاب سطح یک تدریس می شود.

پایان پیام/ 691