درخواست فاطمه ها از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خدمت رسانی فرهنگی به کتابخانه ها

درخواست فاطمه ها از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خدمت رسانی فرهنگی به کتابخانه ها

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲
فرزاد میرشکاری گفت: در مراسم افتتاحیه طرح ملی مساجد کانون نشاط فاطمه های مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه ها از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست یک خودروی ون داشتند که وزیر قول مساعد دادند.

فرزاد میرشکاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به تازگی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فاطمه ها در مراسم افتتاحیه طرح ملی مساجد کانون نشاط تجلیل شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: در این مراسم از فاطمه ها به عنوان کتابداران و اعضای برتر کانون فرهنگی هنری مساجد تقدیر به عمل آمد.

وی یادآور شد: کتابخانه این کانون فرهنگی هنری از بدو تاسیس تاکنون به همت ۳ نفر از دختران روستای دهکهان که نام آنها فاطمه است اداره می شود.

میرشکاری ابراز کرد: فعالیت های کتابخانه ای کانون فرهنگی هنری فاطمه ها تنها مختص روستای دهکهان نیست و تاکنون با جلب اعتماد خیرین و حمایت آنها توانسته اند تعدادی از کتابخانه های روستایی کانون های مساجد را پویا و فعال کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان اظهار کرد: در مراسم افتتاحیه طرح ملی مساجد کانون نشاط فاطمه ها از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست یک خودروی ون داشتند که وزیر قول مساعد دادند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است برای توسعه فعالیت های فرهنگی و خدمت رسانی به سایر کتابخانه های مساجد روستایی از این خودرو استفاده کنیم.

میرشکاری عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های ما برای استفاده از خودرویی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول آن را به کانون فاطمه ها داده اند، اجرای برنامه های ترویجی کتاب و کتابخوانی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان ادامه داد: به همین منظور در نظر داریم هر هفته به یک کتابخانه روستایی برویم و با استفاده از ظرفیت اعضای کانون فاطمه ها که در عرصه های کتابخوانی، قصه گویی و بازی های عروسکی مهارت دارند، برنامه اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: در صورت تامین شدن این دستگاه خودرو ما می توانیم سالانه ۵۰ روستا را تحت پوشش برنامه های فرهنگی قرار دهیم و به پویایی کتابخانه های راکد نیز کمک کنیم.

میرشکاری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری فاطمه ها تاکنون در دوره های آموزشی مختلف تحت نظر اساتید مختلف به صورت آنلاین و حضوری شرکت کرده اند و اکنون وقت آن رسیده تا تجربیات و آموخته های خود را به اعضای سایر کانون های مساجد منتقل کنند.

پایان پیام/ 586