مسجد؛ محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان

مسجد؛ محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲
مقدم، مسجد را محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان عنوان کرد و گفت:مقدم گفت: مساجد خانه امن خداست و باید در سایه فعالیت هاي کانون مساجد، هر چه بیشتر فرزندان مان و نسل جدید را زیر چتر امن و امنیت بخش مسجد جمع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی مقدم- معاون فرهنگی هنري ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد کشور، امروز شنبه ( ۳ تیر) در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سالن امیرالمومنین(ع) اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نکا، اظهار کرد: برای برگزاری کلاس های تابستانی تلاش برای استفاده از ظرفیت و توان کانون مساجد باید با قوت در دستور کار باشد.

 

 

وی افزود: همچنین باید با دستگاه های همسو با هدف گرفتن حمایت برای کانون های مساجد استان ارتباط دوسویه برقرار شود.

 

 

مقدم گفت: برای تعامل بیشتر و رشد فعالیت های کانون های مساجد، باید بین ستاد فهمای استان و دستگاه‌های اجرایی هم افزایی وجود داشته باشد و نشاط و جذابیت را در دستور کار داشته باشیم و توجه شود که فرزندان‌مان نشاط و جذاب سازی را اشتباه نگیرند.

 

 

وی ، مسجد را محل امن خانواده‌ها برای برنامه‌ریزی اوقات فراغت فرزندان عنوان کرد و گفت:مقدم گفت: مساجد خانه امن خداست و باید در سایه فعالیت هاي کانون مساجد، هر چه بیشتر فرزندان مان و نسل جدید را زیر چتر امن و امنیت بخش مسجد جمع کنیم.

 

 

معاون فرهنگی هنري ستاد هماهنگی کانون های فرهنگي هنري مساجد کشور یادآور شد: همه ما به نحوی از مسجد و فعالیت های آن برخورداریم  و امیدواریم در همه کارکردهای خود در کانون مساجد به سمت  مسجد تراز انقلاب حرکت کرده و مسجدی زندگی کنیم.

پایان پیام/ 175