برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری عطف به مساجد باشد

برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری عطف به مساجد باشد

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲
آهنگر گفت: مسجد مهمترین سنگر انقلاب اسلامی است و در گام دوم انقلاب باید برنامه ها و فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری همانند دیگر برنامه های این مراکز دینی عطف به مساجد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، احسان آهنگر _ سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز (۳ تیرماه) در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد، اظهار کرد: اوقات فراغت از بخش های مهم هر فرد و سرمایه ارزشمند و فرصت طلایی برای بروز و ظهور استعدادهای جوانان و نوجوانان است.

 

 

وی افزود: نباید نگاه سطحی به موضوع اوقات فراِغت داشته باشیم و باید نگاه عمیق و ریشه ای و بسترساز برای افزایش نشاط در جامعه در تراز انقلاب اسلامی به دور از هر گونه گناهی را در کانون‌مساجد ایجاد کنیم .

 

 

آهنگر گفت: باید اوقات فراغت هدفمند باشد و چشم انداز داشته باشیم  و برای انجام هر اقدامی در عرصه های مختلف باید هدف و یرنامه ریزی داشت.

 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اولویت دادن کیفیت بر کمیت مهمترین اصل است و نسل امروز به دنبال جذابیت و کیفیت است و از برنامه های سطحی و گزارشی جلوگیری شود و مخاطب شناسی داشته باشیم و براساس ذائقه برنامه ارائه شود.

 

 

وی افزود: خلاقیت و نوآوری در برنامه ها داشته باشیم و بدانیم نگاه نسل جدید متفاوت است و استفاده از نظرات و پیشنهادات نسل جدید در برنامه ها مهم است و باید از همه ظرفیت محلات و مساجد، هیات مذهبی، بسیج  وکانون در برنامه ها  استفاده کرد.

 

 

آهنگر با بیان اینکه مسجد، در نظام اسلامی محور است و مهمترین سنگر انقلاب اسلامی به شمار می رود، خاطرنشان شد:  انقلاب از مساجد برخواست و در گام دوم انقلاب اسلامی باید برنامه ها عطف به مساجد باشد تا در افزایش معنویت نسل جدید گام بر داریم و اوقات فراغت ما برنامه  و گامی برای تحقق تمدن اسلامی باشد.

پایان پیام/ 175