برگزاری دوره «به سبک رزم انتظاران» برای بچه‌های مسجد علی‌بن ابیطالب(ع)

برگزاری دوره «به سبک رزم انتظاران» برای بچه‌های مسجد علی‌بن ابیطالب(ع)

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲
کلاس رزمي کاراته با هدف سلامت جسمي، روحي و آمادگي دفاع شخصی در اوقات فراغت تابستان و به همت کانون فرهنگي هنري قطعه‌اي از بهشت برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با اوقات فراغت تابستان کلاس ورزش رزمی کاراته «به سبک رزم انتظاران» از سوی کانون فرهنگی هنری «قطعه ای از بهشت» در جوار مسجد علی بن ابیطالب(ع) واقع در بزرگراه آیت الله کاشانی ویژه نوجوانان برگزار می شود.

 

این کلاس با مربیگری هادی نیک آریا روزهای فرد در باشگاه فاتح واقع در مسجد علی بن ابی طالب (ع) با حضور نوجوانان علاقه مند به ورزش رزمی برگزار می شود.

 

کلاس های رزمی کاراته با هدف سلامت جسمی و روحی و آمادگی دفاع شخصی و تفریح و سرگرمی در فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، کانون قطعه ای از  بهشت مسجد علی بن ابیطالب(ع)  با حجم  فعالیت های گسترده در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی توانسته است، جامعه آماری قابل توجهی از مخاطبان نوجوان و جوان را جذب مسجد کند و به غیر از دوره های مهارت افزایی، دوره های آموزشی از اساتید برجسته برای سخنرانی در این مسجد دعوت می کند.

برگزاری دوره های مختلف در قالب حلقه های معرفتی، آموزشی، قرآنی، فرهنگی، آموزش نماز برای افرادی که هنوز به سن تکلیف نرسیده اند، برگزاری برنامه های مشاوره ای و تاسیس باشگاه ورزشی در جوار مسجد در رشته های مختلف ورزشی به نوجوانان و جوانان بخش دیگری از فعالیت های این مسجد است.

پایان پیام/ 40