ارسال اثر به رویداد ملی «رویش» تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد

ارسال اثر به رویداد ملی «رویش» تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲
ارسال اثر به رویداد ملی «رویش» که به همت معاونت فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان مرکزی اجرا می‌شود، تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی، رویداد «رویش» به عنوان رویداد مقدماتی طرح تابستانی کانون‌های مساجد، به همت معاونت فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری استان مرکزی اجرا می‌شود که ارسال اثر به این رویداد تا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

 

رویداد رویش جهت شناسایی و ایجاد انگیزه بین مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای برنامه‌ریزی در تمام ایام سال به ویژه در ایام تابستان با هدف جذب و رشد کودکان و نوجوانان به عنوان رویش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود.

 

شناسایی و ساماندهی کانون‌های فرهنگی هنری تربیت محور مساجد، احیای رویکرد تربیت محوری در فعالیت‌های کانون‌های مساجد، تبادل تجربیات بین کانون‌های فرهنگی هنری تربیت محور مساجد در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آن‌ها، حمایت و تقویت کانون‌های فرهنگی هنری تربیت محور مساجد به ویژه در حوزه برنامه‌سازی و ایجاد انگیزه مضاعف در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور جهت برنامه‌ریزی مستمر و نظام‌مند تربیتی در طول سال از اهداف برگزاری رویداد ملی رویش بوده است.

 

مدیران کانون‌های فرهنگی هنری می‌توانند با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود نسبت به شرکت در رویداد رویش در تابستان ۱۴۰۲ در قالب طرح به سامانه «بچه‌های مسجد» مراجعه و فرم‌های مربوطه را در رواق دانش تکمیل کنند. کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد نسبت به شرکت در این رویداد و ثبت برنامه های تربیتی خود برای تابستان امسال اقدام و از مزایای آن بهره مند شوند

 

آخرین مهلت برای شرکت در رویداد ملی رویش ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ بود که تا 15 تیرماه تمدید شد؛  نتایج رویداد هم ۱۶ تیرماه همزمان با عید سعید غدیر خم اعلام می‌شود.

 

سه کانون در این رویداد به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل خواهند شد و همچنین کانون‌های برتر و برگزیده در هر استان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

پایان پیام/ 9