غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد

غنی سازی اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام محمدصادق سرحدی گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمدصادق سرحدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های هیئت ثارالله در این فصل گرم تابستان، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان روستا است.

امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) روستای یداللّٰه آباد سرحدی کهنوج ابراز کرد: به همین منظور طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که برنامه های اوقات فراغت در رشته های قرآنی، عقیدتی، هنری و ورزشی اجرا می شوند، اظهار کرد: در رشته قرآنی دوره های آموزشی روخوانی، روانخوانی و حفظ جزء ۳۰ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سرحدی افزود: در زمینه عقیدتی نیز دوره های آموزشی شامل مداحی، اذان و مکبری است و همچنین دوره آموزش احکام شرعی ویژه گروه سنی نوجوانان نیز برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) روستای یداللّٰه آباد سرحدی کهنوج بیان کرد: در زمینه هنری نیز قصد داریم دوره های آموزش سرود، تئاتر و تواشیح را برگزار کنیم تا نوجوانان با توجه به علاقمندی و استعدادی که دارند در یکی از این دوره ها شرکت کنند.

وی عنوان کرد: در زمینه ورزشی نوجوانان مسجدی می توانند در رشته های دارت، بدمینتون و فوتسال شرکت کنند.

حجت الاسلام سرحدی یادآور شد: طرح اوقات فراغت تابستانی ویژه گروه های سنی ۷ تا ۱۶ سال به مدت ۲ ماه برگزار می شود.

امام جماعت مسجد سیدالشهدا (ع) روستای یداللّٰه آباد سرحدی کهنوج با بیان این که طرح اوقات فراغت تابستانی از ۱۰ تیرماه آغاز می شود، عنوان کرد: کلاس های آموزشی روزهای زوج هفته از ساعت ۸ صبح آغاز می شوند.

پایان پیام/ 586