انتقال آموزه هاي ديني به نسل جوان با ابزارهاي روز دنيا باشد

انتقال آموزه های دینی به نسل جوان با ابزارهای روز دنیا باشد

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۲
حسني به هجمه سنگين دشمن بر عليه جهان اسلام اشاره کرد و گفت: ايمان و اميد که مقام معظم رهبري به آن تاکيد داشتند تنها راهکار مقابله با هجمه فرهنگي دشمن است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، امراله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در نشست رابطین فهمای استان زنجان با بیان اینکه دنیا وارد عصر جدیدی با عنوان هوش مصنوعی شده است که تمام بشریت را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: برای پاسخ گفتن به نیازهای این نسل باید خود را با تکنولوژی روز مجهز کنید.

 

وی با بیان اینکه اسلام دین کامل و قرآن کتاب کامل است که برای تمام دوره های زندگی بشریت برنامه دارد، گفت: برای انتقال آموزه های دینی و مذهبی به نسل امروز باید از ابزارهای روز استفاده کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به هجمه سنگین دشمن بر علیه جهان اسلام اشاره کرد و گفت: ایمان و امید که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند تنها راهکار مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.

 

حسنی با یادآوری اینکه مباحث قرانی برای نسل جوان بیان شود، اضافه کرد: کارهای فرهنگی با کارهای اعتقادی همراه باشد و تابستان فرصت خوبی برای این گونه فعالیت ها است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه کانون های مساجد حلقه میانی مردم و حاکمیت است، افزود: هر مقطعی که کار به مردم سپرده شود نتیجه آن را دیده ایم.