خدمت رسانی موکب داران جیرفتی همزمان با دهه ولایت

خدمت رسانی موکب داران جیرفتی همزمان با دهه ولایت

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام منصفی با اشاره به این که بزرگداشت دهه ولایت امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود، گفت: امسال با دعوت از موکب داران شهرستان قصد داریم به مدت ۲ روز، موکب های خدمت رسانی در شهر جیرفت راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام منصفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که بزرگداشت دهه ولایت امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود، گفت: امسال با دعوت از موکب داران شهرستان قصد داریم به مدت ۲ روز، موکب های خدمت رسانی در شهر جیرفت راه اندازی کنیم.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت افزود: این موکب ها روز عید غدیر و یک روز پس از آن، از مسجد امام علی (ع) شهرک شهید بهشتی تا مصلی پیامبر اعظم (ص) راه اندازی می شوند.

وی خدمات این موکب ها را متنوع برشمرد و بیان کرد: این موکب ها خدماتی در زمینه های پزشکی با حضور دندانپزشک، پزشک متخصص، عمومی و زنان را ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام منصفی ابراز کرد: بخش دیگری از خدمات این موکب ها شامل توزیع شربت و شیرینی، مشاوره، توزیع بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر‌ و غیره است.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین روزهای جمعه ۱۵ و شنیه ۱۶ تیرماه کاروان های شادی همراه با پرچم های رنگارنگ مزین به نام مبارک حضرت علی (ع) در سطح شهر تردد خواهند کرد.

وی ابراز کرد: شب عید غدیر جشن بزرگ امامت و ولایت حضرت علی (ع) با حضور پر شور مردم در مسجد امام علی (ع) شهرک شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام منصفی اظهار کرد: این جشن باشکوه همراه با برنامه های شاد و متنوع همچون سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه فرهنگی و سرود برگزار خواهد شد و در حاشیه برگزاری این جشن، ایستگاه کتاب همراه با فروش محصولات فرهنگی نیز برپا می شود.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت اضافه کرد: این ایستگاه با هدف معرفی کتاب های ارزشمند و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز در راستای اجرای پویش اطعام علوی، در روز عید غدیر بیش از یکهزار نفر اطعام خواهند شد و مردم و خیرین نیز می توانند در این سنت حسنه شریک شوند.

حجت الاسلام منصفی خاطرنشان کرد: غدیر از مهمترین روزهای تاریخ ساز است و باید حتما گرامی داشته شود و ما با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ایجاد روحیه شور و نشاط معنوی در جامعه این برنامه ها را اجرا خواهیم کرد.

پایان پیام/ 586