تدفین شهدا در مدارس و مراکز دانشگاهی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تدفین شهدا در مدارس و مراکز دانشگاهی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام میثم تارم خواهان تدفین شهدای گمنام در مدارس شد و تصریح کرد: تدفین شهدا در مدارس باعث ایجاد فضایی معنوی در کنار تحصیل و یادگیری علم می شود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست ستاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس جیرفت در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: اصلی ترین پیام شهدا برای نسل امروز، پیمودن راه خدا، عزت، آزادی و سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است.

 

 

رییس ستاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس جیرفت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را والاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود: این مهم وظیفه همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

 

امام جمعه جیرفت خواهان تدفین شهدای گمنام در مدارس شد و تصریح کرد: تدفین شهدا در مدارس باعث ایجاد فضایی معنوی در کنار تحصیل و یادگیری علم می شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از راههای متعدد امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تدفین شهدا در مراکز دانشگاهی و مدارس است.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: توفیق تدفین یک شهید گمنام در بخش اسفندقه محقق شده که ان شاءالله در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در این بخش همراه با مراسم تشییع، تدفین خواهد شد.

پایان پیام/ 586